House Of Cat Shah Alam

Hai assalamualaikum semua. harini aku nak cite pengalaman aku pegi ke House of Cat di Seksyen 7 Shah Alam. Sape-sape yg study or tggl berdekatan ngn UITM Shah Alam kompom senang gile nak pegi. Lokasi kedai ni sebaris ngan Gulatis or Jakel if i'm not mistaken lah and atas secret recipe. Korang cari je papan tanda besoo wrna hijau terpampang nama House of Cat, haa, kat situ la tempat dia.

         House of Cat atau lebih dikenali sebagai Teratak Kucing juga menampilkan design ala ala kampung la. kalau korang gi sna pon, memang kedengaran muzik tradisional n ala ala teratak gituu. Bayaran masuk adalah RM5 SAHAJA untuk sejam. Murah kan?? Memang murah daripada kedai kucing yang lain. masa aku mula-mula pegi dulu tak ramai pun sebab baru je bukak kedai tu. Ngam- ngam aku gi lepak kt UITM Shah Alam tym tu. So, kawan tu lah yg ajak. the, sampai ketiga kali aku dah datang sana. hehehe

        kucing-kucing kat sana lak comel-comel gile. semua gebu. memang rugi lah sape tak pegi. ape-ape pun, kalau nak taw lebih lanjut tentang Teratak Kucing ni boleh follow instagram diorg @houseofcat
















2 comments:

  1. Replies
    1. tu lah.. comey kn hihihi.. klu dkt ngan Shah Alam leh la lawat kucing2 tu

      Delete

Komen yang elok-elok okay