Hello Oktober ! Gud bye September!

Assalamualaikum and Hello2 buddies!


Peace yoo  !
Fuuuuhhhh....(tiup2 habuk)
Waaaa, da bersih daa.. hehe 
fulamak, da lama tak buka blog ne, nampak gayanya macam banyak da aku ketinggalan.hihi
takpa, biar lambat asal selamat. eh, apa kaitan. hehe

Minta maaf yaa, kpd sesapa yg merindui diri  ini, mnta maaf sesangat. buat masa ni n masa dulu2 memang buzy sgt2, tersangat buzynya mengalahkan PM. haha
yelaaa, bnyak benda maw buat. Pelajar fom 6 la katakan.
sejak masuk sem 3 ne, bnyak benda maw diselesaikan. (T.T)

Oral bhasa arab la,haa.. nasib da lepas. itu pon...Hmmmmmmm.... TERUK.. malas la maw cakap ttg tu. huhu
Then, lam bulan oktober ne, kami da speaking test lak bg MUET. Aduuh, aku tak taw camna maw bersedia ngan MUET ne. takut pula aku tergagap2 nanti. Dengan 'vocab' English yg 'KURENG' ne , tak taw la aku camna nak cemerlang.

Tapi, its okey.. Aku akan sentiasa ingat pesan mama bapa aku, spaya, belajar bersungguh-sungguh. kalau kita  berusaha tak mustahil tak boleh berjaya. Yeah, my mom and dad ! Love u so much !

Oh yaa, EXAM penggal 3 is around the corner. Korang2, jangan lupa doakan kejayaan aku yerr. 
SEM 3 kali ini, InsyaAllah aku akan buat sehabis baik demi masa depan aku !

That's all for today, TATA for now my dear !



No comments:

Post a Comment

Meh kite komen